İBB Başkanı Mevlüt Uysal, İDO'nun iç hat seferlerini iptal etmekten vazgeçmesi ile ilgili konuşarak, " Şirket yetkililerine teşekkür ediyorum. Benzer şey tekrar olursa, biz Büyükşehir Belediyesi olarak vatandaşımızı yolda bırakmayız. Şirket aksaklıklar ortaya çıkarırsa gereğini yaparız.İstanbullulara hayırlı olsun " dedi.
Okunma Süresi: 1 dk
Makedonya'da Türk Akademisyenlerle İşbirliği ve Kültürel İlişkiler Güçleniyor
#Genel / 11 Haziran 2026
Mayın Mağdurları İçin Uluslararası Toplantı: Engelli Bireylerin Entegrasyonu Ele Alındı
#Genel / 11 Haziran 2026
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *